C&C: TIBERIAN SUN:
Na túto hru očakávajte recenziu v najbližšom čísle (teraz budem vyzerať ako schizofrenik, ak ju
stihnem napísať do tohoto MACHERa (tak veru - pozn. mike)). Zhodou náhod ju mám doma (musím zaMACHRovať) a poviem vám, páči
sa mi. Podľa toho, čo som zatiaľ
videl (12. misia GDI), je to totiž absolútna bomba + tie úžasné ORCy, o ktorých odo mňa budete
ešte niečo počuť - čítať. Konflikt vám prezradím až v recenzii, zatiaľ stručne; je tu klasický
NOD a GDI + nová rasa Zabudnutých
(ich jednotky dostanete iba v niektorých misiách - uzdravujú sa v tibériu, zabijú skoro každého
na jeden výstrel
= aj vozidlo !!).

Problém hier C&C série bol vždy v ľahkom víťazstve prostredníctvom silnej
vzdušnej sily. Tu je to zčasti
vyriešené väčšou účinnosťou SAM sites, ale stále to nie je nemožné. Inak AI je vylepšená a už sa
vám nemôže stať,
že by si Harvester kľudne zbieral, kým doňho strieľajú pešiaci, alebo že by sa nejaká jednotka
niekde zasekla.
Misie sú výborné, grafika super až na tých vojakov (vizerajú ako kreslený [weď aj sú] - nie tak
fajne ako v Red Alerte)
animácie a filmíky medzi misiami sú tiež dobré ako aj hudba a zvuky... a ostatné nabudúce.
DRIVER:
Doporučujem! Je to nová hra od Reflection, myslím že ich prvá závodná. Teraz som trošku netrafil,
pretože Driver nie je obyčajná závodná hra. Je v nej niečo z GTA, troška Carmagedona (deformácia
auta) a samozrejme kopec pardon KOPECISKO
akcie. Žiaľ hydroxid bórny - u (nevezmeš meno Božie nadarmo) okrem toho, že budete zdrhať pred
políciou a plniť misie podobné ako tie v GTA, zničíte si auto a potom si z toho nastriháte film
(aj to sa dá) nebudete môcť nič urobiť tým otravným chodcom!! Trúfalosť.

Reflection chceli, ako
prehlásili, "predísť bezmyšlienkovitému prechádzaniu chodcov",
ale podľa mňa chceli viac zarobiť na americkom trhu, kde sa, ak hra dostane nálepku 18 ounly,
pripravia o zisky od najpočetnejšej vekovej skupiny... no, ale dosť. Teraz si povieme niečo o
grafike. Vyzerá fajne aj napriek tomu, že celá hra je prerobená z plejstejšnu. Hudba zo 70. rokov
a zvuky má už (skoro) každá hra na úrovni. Príbeh sa odohráva v 4 mestách
a síce New York, Miami, San Francisco a Los Angeles (síce tieto mestá nepoznám, ale podľa reči
policajtov som poznal pravé metropole Kazachstánu), kde ako vodič pomáhate gangstrom, ale
pritom vy donášate policajnému šéfovi...
No to by aj stačilo a pokračujeme smerom k stručnejším informáciám.
DAIKATANA:
Dlho očakávaný projekt od dlhovlasého Johna Romera (Ion Storm), by mal konečne uzrieť svetlo
sveta. Hral som iba multiplayerové demo, a preto vám môžem maximálne povedať, že grafika bude
pekná, zbrane budú dobré a zvuky sa snažia byť reálne. No, ale aj tak sa na Daikatanu strašne
teším.
MESSIAH:
Tak isto dlho očakávaný projekt a tiež dlho odkladaný. Vy ako malý andelík máte schopnosť
prevteliť (podobne ako v Evolve) sa do hocijakej bytosti. Hra je 3rd person a vyzerá byť fajn -
inak by som o nej nepísal...
AGE OF EMPIRES 2:
Na jeseň sa dočkáme aj druhého pokračovania kvalitnej realtimeovej stratégie Age of Empires.
Táto hra svojho času
dokázala, že aj Microsoft dokáže vyrobiť niečo iné ako "perfektné" Windowsy. V druhom dieli
bola diplomacia dotiahnutá k dokonalosti, ako aj nanovo spracovaná grafika. Pohľad je viac
trojrozmerný a budovy sú väčšie. Pribudla hromada nových jednotiek za každú z teraz už 13 (!)
strán. Základným kameňom naďalej zostáva vývoj a vývin (nové vynálezy =
prevaha v boji = vítazstvo) celej vami vybranej civilizácie. Posledné, čo napíšem je, že sa celá
hra odohráva v stredoveku.

GIANTS:
Stačí ak vám prezradím, že túto hru pre Interplay robí časť ľudí, ktorí vytvorili božské MDK a hneď
vieme na čom sme.
Futuristická 3D akčno-strategická hra (uf... viac akcie ako tej stratégie) zo sveta, kde žijú tri
mocné rasy - Meccarinovia,
technická rasa, trochu pripomínajúca ľudí - ovládate zvyčajne skupinku týchto stvorení; Sea
Reapers, sú to vodné víly, ktoré okrem toho, že si môžu na pomoc privolať obrovskú "rybu",
ovládajú rôzne kúzla a môžete ich mať v skupine až päť. Nie tak ale pri poslednej rase, ktorú
tvorí jediná bytosť - obor Kabuto a verte mi je to naozaj OBOR - GIANT.
DRAKAN:
O Drakane napíšem iba to, že som ho na mojom 200 MMX, 32 MB RAM, Voodoo 2 nerozchodil... smrť
tvorcom tejto hry. Hlavná postavička vyzerá véééľmi dobre a pre tých, čo nevedia vo co go >
"klasická" tombraiderovka na drakovi.
Správy:
Iba som vám chcel povedať, aby ste si kúpili nový LEVEL CD (je tam Q RAC Rally Championship),
SCORE CD (tam je zas Wipeout) a GAMESTAR CD (tu je Shogo - dosť dobrá nová doomovka na Lith-tech
engine).
DIABLO 2:
Asi vás naštvem, ak vám ho začnem predstavovať, preto iba obrázky a že už pooomalilinky
prichádza...
MDK2:
Druhá časť rozpadnutých Shiny združená do Bioware tvorí pokračovanie tejto geniálnej hry. V MDK2
budete zase zachraňovať svet, ale tentoraz ovládate okrem Kurta s padákom a sniper rifle aj šesť
nohého psa Maxa a doktora Hawkinsa. Grafika zostala správne "ujetá" a princíp tiež. Myslím že sa
dočkáme zase veľmi dobrej dvojky
,
ale nie, verím, že MDK2 bude aspoň krajšie, ak nie zábavnejšie ako Murder Death Kill (jedna).
Toto všetko na jeseň na PC a Sege Dreamcast.
KONIEC:
Zo začiatku to vyzeralo na slabú polhodinku pri počítači, ale čo by som pre vás nespravil, milí
moji. Zabil som s vami
dve hodiny a nevidel Friends (ČT 1, utorok 18:30 super!). Ak ste sa dočítali až sem, nebola
moja tvrdá práca, v ktorej ma krutý a malicherný bohovia stíhali utrapami až som zrodil hrdin-
... čo to trepem proste, ak ste sa dočítali až sem, nebola moja tvrdá práca (ďakujem ó veľký
Bill za Copy & Paste) nazmar a poviem vám tajomstvo... pripravuje sa (ževraj) Warcraft 3. Už
nevládzem písať, zabite ma!