![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
junkyard | previews
![]() ![]() ![]() súčasne s americkou premiérou remaku Planéty opíc by mala byť dokončená aj hra Planet of the Apes od Visiware Studios. vďaka štedrej podpore štúdia Fox a najmä z toho vyplývajúcej veľmi veľmi bohatej reklamnej kampani >>>. ![]() ![]() project Eden je nová hra z produkcie známeho Core Designu. a aby si ich náhodou niekto s niekym nepomýlil, bude Project Eden tombraiderovka, teda aspoň tak to na prvý pohľad vyzerá >>>. ![]() ![]() new World Computing sú majstri. teraz nemám na mysli majstrov - tvorcov dokonalých hier, hoci ani v tejto kategórii by sa NWC nestratili, ale majstrov v mučení nedočkavých hráčov bažiacich po informáciách o chystanom pokračovaní >>>. ![]() ![]() zase ďalšia tombraiderovka? áno, ale tentoraz by to malo konečne byť oživenie tohto, prakticky už od čias prvého Tomb Raidera stagnujúceho, žánru >>>. ![]() ![]() dune Generations by malo byť pravým tretím pokračovanie hry podľa románu Franka Herberta. po prvej "cryáckej" Dune prišla na trh Duna 2 a o niečo neskôr sa objavili aj jej dva klony Dune 2000 a Emperor BfD. galovia v Cryo >>>. ![]() ![]() tomb Raider: The Last Revelation mal byť posledným dielom TR série, ako ju poznáme dnes. core Design ho dokončil ale "príliš skoro", preto uvidel svetlo sveta zlepenec menom TR: Chronicles >>>. ![]() ![]() v tomto článku sa bližšie pozrieme na tri pripravované hry Teamu 17, ktoré majú spoločné jedno - sú o červoch. ale hviezdne trio Worms World Party, Worms 3D a Worms Blast má ešte jednu vlastnosť spoločnú >>>. ![]() ![]() šok. paralyzovaný grafikou a neuveriteľne realistickým spracovaním prostredia a naplnený pocitmi absolútnej bezmocnosti som doslova zíral na obrazovku, kde ešte pred niekoľkými sekundami bežal trailer na pokračovanie bezkonkurenčne najlepšej hry na PS - Metal Gear Solid >>>. ![]() ![]() fenomén Hviezdneho trekingu pomaly, ale o to intenzívnejšie, prenikal do sveta počítačových hier až ho nakoniec celý pohltil. síce to nie je až také vážne, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať, ale je pravda >>>. ![]() ![]() na túto hru som sa tešil ako malý chlapec - kvôli demu som si kúpil Level CD. táto hra ma dokonca rozplakala, keď som zabudol Level CD v obale, ktorý som dal EDOvi a ktorý som opäť uvidel až o päť dní >>>. ![]() ![]() pomaly sa stáva tradíciou, že po vydaní nového dielu Larinho dobrodružstva k nám zavíta aj datadisk nadväzujúci na ten-ktorý diel TR. tento osud neobišiel ani TR3, a tak môžeme Lare prevetrať šortky ešte v "starom" engine trojky >>>. ![]() ![]() od malej a neznámej firmy Zono Interactive (Psygnosis) k nám prišlo demo novej ríltajmovky. v nasledujúcich riadkoch sa vás budem snažiť presvedčiť o tom, že práve toto demo je tá vec, bez ktorej je váš ďalší život nemysliteľný a vlastne aj zbytočný >>>. ![]() ![]() ea Sports trošku zaspali, a tak sa ich motorky dostávajú na trh až po geniálnom Grand Prix 500 od machrov z Microprose. musím sa vám priznať, že sa mi do Superbike 2000 najprv nechcelo, ale teraz už môžem čestne prehlásiť >>>. ![]() ![]() ako začať? ako predstaviť hru, ktorá mi vyrazila dych? mám v celom preview vymenovávať jej klady, alebo sa mám zamýšlať nad inteligenciou distribútora, pretože k nám najlepšiu adventúru z mnou naprosto nepochopiteľných dôvodov nedovezú? >>> junkyard | reviews
![]() ![]() ![]() o "najnovšej" hre Teamu 17 sa vie už dosť dlho. uvodzovky sú tentoraz určite namieste, pretože wormovia sprevádzajú životy nás druhogeneračných hráčov (v skratke degénov) takmer od plienok >>>. ![]() ![]() až z ďalekej Číny k nám prišla nová realtimeová stratégia, ktorá má ambície zosadiť z trónu 2D RTS doterajšieho kráľa Age of Empires 2. taktným mlčaním sa prenesieme cez skutočnosť, že my, naozajstní (realtimeoví) stratégovia >>>. ![]() ![]() ja som hovoril, že ani smrť ju nezastaví! je horšia ako bumerank, vracia sa, aj keď ju neodhodíte (ehm). a ten Core a Eidos, to je tiež banda: "TR: The Last Revelation je posledná hra s Larou..." to určite. a Elvis žije na Marse. >>>. ![]() ![]() táto hra by sa dala jednoducho charakterizovať ako ďalšia tuctová konverzia akčnej hry z plejstejšnu. ó, môj milý čitateľ, keby si ty len vedel, ako strašne je predchádzajúca veta vzdialená od skutočnosti >>>. ![]() ![]() keby som mal začať tak, ako sa patrí, napísal by som asi niečo v zmysle "legenda sa vrátila!" alebo "pokračovanie najlepšieho simulátora Formule 1 opäť potvrdilo starú pravdu, že Microprose sú vo svojom odbore najlepší..." >>>. ![]() ![]() menší časový sklz tejto recenzie nie je výnimočne chyba EDA, jeho príčina je niekde inde (alebo v niekom inom:). v prvom rade je to moja lenivosť a nechuť Tomb Raidera 4 hrať a samozrejme aj rozvláčnosť a zákysovosť >>>. ![]() ![]() tak je tu. hurá . ale je naozaj také, aké sme si predstavovali, že bude? na túto otázku si musí odpovedať každý sám, osobne mi D2 splnilo väčšinu mojich očakávaní (hlavne tých zlých), a preto mám voči nemu isté výhrady >>>. ![]() ![]() táto hra to nemala ľahké. akčná bomba od dovtedy neznámeho týmu Shiny, si svojou absolútne úžasnou hrateľnosťou získala všetkých, ktorým nevadili geniálne hry alebo nemožnosť ukladania pozície >>>. ![]() ![]() 2D plošinovky sú mŕtve. nebudem si brať žiadne servítky a vypálim to na vás hneď na začiatku recenzie, povedal som si tesne po dohratí Exoddu, poslednej (dobrej) 2D plošinovky. možno to už dávno viete, ja som si to uvedomil iba nedávno >>>. ![]() ![]() rok sa zišiel s rokom a Level nám na svojom CD prináša dlhoočakávanú bombu Fallout 2. po celý čas, čo som F2 hral, som rozmýšľal, či mám, alebo nemám napísať recenziu - zostať žiť, alebo zomrieť pod rukami rozzúreného EDA. nakoniec som >>>. ![]() ![]() takže čo je Nox? na ozrejmenie tu mám pre vás pripravenú básničku... až já budu velká, bude ze mě striptérka. přijďte k nám, já vám dám >>>. ![]() ![]() ešte si dobre pamätám, ako som prvýkrát videl GTA u Martina. mohol som nasadnúť do každého auta, zrážať chodcov alebo plniť rôzne úlohy. pamätám si, ako som sa potom doma snažil oblafnúť demo, a tak mohol hrať dlhšie ako tých >>>. ![]() ![]() v druhom dieli sa penesieme zo staroveku do stredoveku. našťastie všetky staré dobré veci z jednotky tu zostali a inovovala sa iba diplomacia a zlepšila sa grafika. ale aj s minimom zmien sa dá spraviť geniálna hra >>>. ![]() ![]() ako som sľúbil v novinkÁCH, za ktoré asi niekto zomrie kvôli aktuálnosti (čau EDO) (nezomrie, jednoducho nebudú - pozn. mike), Tiberské slnko zrecenzujem, keď ho dohrám. klamal by som, ak by som povedal, že gratulačky mám už za sebou >>>. ![]() ![]() kde bolo tam bolo, bola raz jedna veľká firma. vládol jej jeden prezident, ktorý nebol ani náhodou spravodlivý, čestný alebo múdry. ako by aj mohol byť, keď to bol Glukkon. nanešťastie to nebol celkom obyčajný Glukkon >>>. ![]() ![]() túto hru vám asi nemusím predstavovať. veď už len samotný slogan firmy Origin, ktorá ju vytvorila, "We create worlds" hovorí za všetko. hre, ktorá vo svojej dobe prekopala základy 3D akčných hier, sa dostalo nielen medzi hráčmi náležitého ocenenia >>>. ![]() ![]() sú hry, ktoré sa dajú hrať iba raz. teraz nemám na mysli iba adventúry alebo hry s príbehom. nie, hovorím aj o stratégiách, logických hrách a iných jednorazovkách. určite by ma nikto nedostal druhýkrát k Z >>>. ![]() ![]() Vaša výhra/prehra závisí od vašich skúseností a predom navolených vlastností + šťastia a zbraní. Zbrane sa rozdelujú do viacerých kategórií. Meelee weapons sú zbrane nablízko a pojmy ako energy, light a heavy weapons sú každému jasné >>>. ![]() ![]() nové dielko z produkcie Core Designu, Tomb 3, ma veľmi prekvapilo. už od Vianoc som čítal, že sa autori opakujú a že Lara už nie je originálna. takto som k nemu pristupoval aj ja. lenže, ako som zistil, nie je to pravda! >>>. junkyard | junk ![]() ![]() ![]() žil byl jeden paperbackový magazín o počítačových hrách, který byl svého času nejčtenějším a nejkvalitnějším svého druhu v České republice. byl totiž jedním z prvních u nás, na jeho stránky psala a píše řada kvalitních autorů >>>. ![]() ![]() toto je pár vět k otevřenému dopisu, který poslal Andrej Anastasov Oldřichu Hejtmánkovi prostřednictvím BonusWebu. (pozn. redakce: Jindřich Rohlík je ex-redaktorem časopisu Score a nynějším šéfredaktorem serveru >>>. ![]() ![]() ne ze by mi na tom (a pravdepodobne ani tobe) nejak moc zalezelo, kazdej uz delame nekde jinde a v necem jinym, ale rad bych se po urcite dobe vyjadril k tomu, co se prave pred rokem stalo ve Score. chci se konecne po delsi dobe vyjadrit >>>. ![]() ![]() najväčšou záhadou tuzemskej počítačovej komunity je a asi aj bude história časopisu Score. v tejto úvahe by som sa chcel pozastaviť nad niektorými vecami a udalosťami, ktoré sprevádzali život tohto magazína - hoci mi do toho nič nie je >>>. ![]() ![]() krátky pokec nielen o šitných hrách: actua soccer 3, command & conquer: red alert, die by the Sword, incoming, (escape) or die trying, half-life: opposing force, racing simulation, rollcage, settlers 2 >>>. ![]() ![]() novinky: 4x4 evolution, asterix: gallic war, irfix dogfighter, heavy metal: f.a.k.k.2, hellboy, roland garros 2000, superbike 2001, tony hawk's pro skater 2, v-rally 2 expert edition >>>. ![]() ![]() novinky: army men: air tactics, earth 2150, ford racing, shadow watch, soldiers of fortune >>>. ![]() ![]() tento článok nebude o INVEXe ako takom, ale iba o jeho sprievodnej akcii COME IN FUTURE a hlavne o nových hrách. nie je to preto, že by som bol úplný ignorant a zaujímal sa čisto len o hry, ale pochopte že, nie je v ľudských silách za slabých päť >>>. ![]() ![]() novinky: age of empires 2, c&c: tiberian sun, daikatana, diablo 2, drakan, driver, giants, mdk2, messiah >>>. ![]() ![]() určite ste sa niekedy zamýšľali nad tým, prečo vznikajú ďalšie diely už existujúcich hier. ja by som vám chcel predstaviť môj pohľad na túto tému. samozrejme nebudem tu vypisovať obvyklé "vtipné" kecy ako "nechcem >>>. |
![]() :: a r c h í v ::
|